Stratégia
Porozumenie prostrediu organizácie:
S individuálnym prístupom citlivo a diskrétne preskúmame prostredie organizácie pomocou osobných rozhovorov s vedením spoločnosti, jej vedúcimi pracovníkmi a zamestnancami. Rozhovory prebiehajú za účelom zistenia súčasného stavu systému riadenia, organizovania, plánovania a kontroly v spoločnosti.
Porozumenie prostrediu organizácie:
• rozhovory,
• dotazníky,
• firemná kultúra.
Prostredie organizácie predstavuje:
• vnútorné prostredie (stratégia, organizačné vzťahy, firemná kultúra a pod.),
• vonkajšie prostredie (vzťahy so zákazníkmi, dodávateľmi a pod.).
Definovanie cieľov:
Súčasťou úspešnej stratégie sú vhodne definované ciele. Náš pracovný tím v spolupráci so zákazníkom definuje ciele BPR ako napr.:
• odporúčania na zníženie nákladov,
• navrhnutie optimálnej organizačnej štruktúry,
• sprehľadnenie a optimalizovanie firemných procesov,
• definované požiadavky na IT riešenie,
• zistenie vyťaženosti jednotlivých zamestnancov, oddelení, organizácie.
Faktory úspešnosti reinžinieringu:
• správne definované ciele a očakávania,
• podpora vedenia spoločnosti,
• vzájomná spolupráca a dôvera
Faktory úspešnosti poradenstva:
• podpora vedenia spoločnosti,
• presne definované ciele,
• vzájomná dôvera medzi špecialistami našej spoločnosti a pracovným tímom zákazníka,
• otvorená a priateľská atmosféra pri spolupráci.
Konečným cieľom stratégie je zo získaných informácií definovať obsah a rozsah mapovania procesov, ich následnej analýzy, optimalizácie a implementácie.